Reklam

Sayaç

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Home » » Emanet Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle

Emanet Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle

Sponsorlu Bağlantılar

Emanet Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle


Emanet Dizisi Yakında Fox ekranlarına gelecek yeni bir yapım.Başrollerinde Özlem Yılmaz ve Mehmet Akif Alakurt gibi iki önemli yıldızın rol alacağı diziden beklentiler çok büyük.

"Emanet Dizisi" Tanıtım Fragmanı yayınlandı.Emanet çok yakında FOX TV ekranlarında olacak.Emanet Dizisi bir Gold Yapım olarak karşımıza çıkıyor. Fırat (Mehmet Akif Alakurt) masum bir insanının ölümüne neden olmuştur.İşin diğer yüzü ise Fırat'ın ölen adamın karısına olan aşkıdır.Bu konu üzerinden ekranlara gelecek olan EMANET yeni yayın sezonunda bizlerle olacak.


Emanet Tanıtım Fragmanı


Emanet Dizisi Tanıtım Fragmanı
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder